sobota, 12 czerwca 2010

Przewodnik "Lizbona i Środkowa Portugalia"

Witam Wszystkich,

minął rok czasu, od kiedy rozpocząłem pracę nad przewodnikiem omawiającym Lizbonę i jej najbliższą okolicę dla wydawnictwa ExpressMap.
Od kilku dni efekt mojej pracy można już zobaczyć i kupić w Empiku...






















Do przewodnika dołączony jest także pierwszy, wydany w Polsce singiel portugalskiego muzyka Beto Betuka. Na nim m.in. kompozycja jego autorstwa "Niema", którą zaśpiewała i słowa do niej skomponowała Anna Maria Jopek.
  

6 komentarzy:

  1. Przeglądałam ten przewodnik i muszę przyznać, że mi się spodobał. Zwłaszcza klasztor Alcobaca wydał mi się fascynujący. A ta historia Akweduktu z głową mordercy w formalinie... powalająca ;)

    ula

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się spodobał. W zasadzie każde miasto ma tego rodzaju smaczki, trzeba je tylko wydostać na światło dzienne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam Twój przewodnik i jestem pod wrażeniem.Portugalia piękna!!! Chciałabym zamówić ale nie wiem jak to zrobić?Czy można przez internet?Pozdrawiam!!! Ula P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowa. Przewodnik jest do dostania m.in. w Empiku, tak więc zapewne można go zakupić via internet.
    pozdrawiam
    Janusz

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, poszperam w empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, portugalia jest super www.podrozdoportugalii.blox.pl

    OdpowiedzUsuń